ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЧИТАННЯ З-ПОМІЖ КОРИСТУВАЧІВ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК

Автор(и)

  • Катерина Юріївна Котенко студентка III курсу (групи ІБАСб-1-21-4.0д), спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, популяризація читання, шкільні бібліотеки, відеомаркетинг

Анотація

У статті розглянуто підходи до зацікавлення користувачів із врахуванням їхніх особливостей сприйняття інформації, здійснено спробу визначити найефективніші інструменти інтернет-маркетингу для популяризації читання серед школярів. Акцентовано увагу на перевагах використання SMM, зокрема платоформи TikTok; залученні користувачів до генерування користувацького контенту (UGC),  застосування відеомаркетингу, створення тизерної та банерної реклами із перспективою використання у веб-маркетингу.

Посилання

Аналітичний звіт за результатами всеукраїнського соціологічного дослідження в межах проєкту «Підтримка промоції читання в Україні». Київ, 2023. 53 с. URL: https://drive.google.com/drive/folders/11dCLVlo5Evmc__9n_QI9ZBF99So1S7zz (дата звернення: 17.10.2023).

Борисова Т. Інструменти Інтернет-маркетингу некомерційних організацій України. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1. № 2. С. 54–76.

Гранчак Т. Скітер Т. Інтернет-маркетинг у діяльності бібліотек України. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2019. Вип. 4. С. 36–55.

Лорві І. Інструменти Інтернет-маркетингу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2021. № 8(2). С. 13–18.

Мар’їна О. Бібліотеки та соціальні медіа: технологія взаємодії. Вісник Книжкової палати. 2012. № 8. С. 1–3.

Маранчак М. Використання гейміфікованих механік для стимулювання UGC в інтернет-маркетингу бібліотек. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2023. Вип. 11. С. 21–33.

Маранчак Н. Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет- маркетингу бібліотек України. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2022. Вип. 10. С. 22–35.

Новальська Т., Бачинська, Н. Інтернет-маркетолог за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»: функції та компетентності у конвергентних професійних практиках. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2022. Вип. 9. С. 125–136.

Ростовцев С. Особливості застосування комплексу інтернет- маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2014. № 3. С. 130–134.

Яворська Т. Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання. Вісник Книжкової палати. 2023. № 4. С. 21–27.

Downloads


Переглядів анотації: 14

Опубліковано

31.01.2024

Номер

Розділ

Статті