«НЕ ДІВЧИНА, А ЗАКРИТА КНИГА»: ОБРАЗ ДЖЕННІ ЦЗИНЬ У РОМАНІ КЕВІНА БАРРІ «МІСТО БОУГАН»
Ключові слова:
ідентичність, маскулінність, фемінність, Кевін Баррі, «Місто Боуган»Анотація
Дослідження присвячене з’ясуванню художніх засобів конструювання образу Дженні Цзинь у романі Кевіна Баррі «Місто Боуган». Цей жіночий персонаж є символом непередбачуваності та багатовекторності. Дженні Цзинь впродовж твору змінює своє місце в системі персонажів твору – від дівчинки-вбивці, яку «варто тримати на оці», до очільниці найважливішого в місті злочинного угруповання Стиляг. Сутність головної героїні досліджується через аналіз зображення її зовнішності, стилю одягу, гендерної ідентичності, стосунків з іншими персонажами тощо.
Посилання
Баррі Кевін. Місто Боуган. Перекл. Ярослава Стріха. Львів: Астролябія, 2019. 320 с.
Бітківська Г.В. Сучасний літературний журнал: інтермедіальний дискурс. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. 468 с.
Ірландський роман про містечко майбутнього, яким керують стиляги: рецензія на «Місто Боуган». Квітень, 2019. URL: https://blog.yakaboo.ua/misto-maybutnogo/.
Kevin Barry wins Impac award. URL: https://www.theguardian.com/books/2013/jun/07/kevin-barry-impac-award.
Laoise Darragh. Saudade in the City: Kevin Barry’s City of Bohane. Studies in Arts and Humanities, 2017, 3(1), Р. 137–138. URL: https://www.researchgate.net-/publication/317321603_Saudade_in_the_City_Kevin_Barry's_City_of_Bohane.
Long Maebh. Black bile in Bohane: Kevin Barry and melancholia. Textual Practice. 2017. VOL. 31. № 1. Р. 81–98. URL: http://dx.doi.org/10.1080/0950236X.2015.1105864.
Mikowski Sylvie. The End of History in Kevin Barry’s City of Bohane (2011)? Angles [Online], 15 November, 2022. URL: http://journals.openedition.org/angles/6134.