БІБЛІОТЕЧНИЙ БРЕНД: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМАТИКА
Ключові слова:
бібліотечний бренд, бренд-менеджмент, бренд-стратегія, імідж бібліотеки, українські бібліотеки, управління брендом, цифрові технологіїАнотація
У статті розглядається феномен бібліотечного бренду як важливого інструменту сучасного бібліотекознавства. Проаналізовано поняття бренду та бренд-менеджменту, визначено їхню роль у створенні позитивного іміджу бібліотеки та залученні користувачів. Окреслено основні виклики, з якими стикаються українські бібліотеки під час впровадження бренд-стратегії, такі як відсутність організаційної структури та інформаційних ресурсів. Автор акцентує на необхідності системного підходу до брендингу бібліотек, інтеграції зарубіжного досвіду та розробки власних підходів. Робота має на меті привернути увагу до проблематики, сприяти її обговоренню та розвитку.
Посилання
Гурчунова Є. Що таке Бренд та навіщо потрібні бренди – AboutMarketing. URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/shcho-take-brend-ta-navishcho-potribni-brendy/
Смерічевський С., Петропавловська С., Радченко О. Бренд-менеджмент: навчальний посібник. Київ: НАУ, 2019. 156 с.
Як зробити бренд-стратегію: покроковий гайд – Genius.Space. Genius.Space. URL: https://genius.space/lab/yak-zrobyty-brend-strategiyu-pokrokoviy-gayd/
Doucett E. Creating your library brand: Communicating your relevance and value to your patrons. Chicago: American Library Association, 2008. 140 p.
Hood D., Henderson K. Branding in the United Kingdom public library service. New Library World. 2005. Vol. 106. № 1/2. P. 16–28. URL: https://doi.org/10.1108/03074800510575320.