РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Ключові слова:
корпоративна культура, соціальні комунікації, ефективність, взаємодія, залученість працівників, конкурентоспроможністьАнотація
У статті досліджено роль соціальних комунікацій у формуванні корпоративної культури сучасних організацій в умовах глобалізації та технологічного розвитку. Показано, що корпоративна культура виступає ключовим елементом адаптації компаній до змін на ринку, а також підвищує ефективність і стійкість організації. Визначено, що соціальні комунікації сприяють налагодженню внутрішніх зв’язків, підвищенню залученості працівників, формуванню довіри та взаєморозуміння, що позитивно впливає на продуктивність та конкурентоспроможність компанії.
Посилання
Амеліна С., Кубіцький С. Корпоративна культура у системі управління персоналом. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2020. № 7.
Казак К., Краснокутська Н. Компаративний аналіз сучасних каналів комунікації для організації. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства, 2019. № 1. С. 103–107.
Красняк О., Амонс С. Соціальні комунікації: особливості їх запровадження в період війни. Економіка та суспільство. 2023. № 48.
Ровенська В., Смирнова І., Латишева О. Роль комунікацій в формуванні креативного середовища для успішної реалізації проєктів в контексті «perfomance management». Економіка та суспільство, 2023. № 49.