РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Яна Юріївна Зленко викладач кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі
  • Юлія Володимирівна Калужинська кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі
  • Алла Миколаївна Зленко кандидат історичних наук, професор, професор кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі

Ключові слова:

корпоративна культура, соціальні комунікації, ефективність, взаємодія, залученість працівників, конкурентоспроможність

Анотація

У статті досліджено роль соціальних комунікацій у формуванні корпоративної культури сучасних організацій в умовах глобалізації та технологічного розвитку. Показано, що корпоративна культура виступає ключовим елементом адаптації компаній до змін на ринку, а також підвищує ефективність і стійкість організації. Визначено, що соціальні комунікації сприяють налагодженню внутрішніх зв’язків, підвищенню залученості працівників, формуванню довіри та взаєморозуміння, що позитивно впливає на продуктивність та конкурентоспроможність компанії.

Посилання

Амеліна С., Кубіцький С. Корпоративна культура у системі управління персоналом. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2020. № 7.

Казак К., Краснокутська Н. Компаративний аналіз сучасних каналів комунікації для організації. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства, 2019. № 1. С. 103–107.

Красняк О., Амонс С. Соціальні комунікації: особливості їх запровадження в період війни. Економіка та суспільство. 2023. № 48.

Ровенська В., Смирнова І., Латишева О. Роль комунікацій в формуванні креативного середовища для успішної реалізації проєктів в контексті «perfomance management». Економіка та суспільство, 2023. № 49.

Downloads


Переглядів анотації: 12

Опубліковано

10.02.2025

Номер

Розділ

Статті