INSTAGRAM ТА TELEGRAM ЯК НОВІТНІ ЗАСОБИ РОБОТИ З КОРИСТУВАЧАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Юріївна Кузьменко Факультет української філології, культури і мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

бібліотека, дистанційне обслуговування, соціальні мережі, месенджер, комунікації, Інтернет

Анотація

Зміни в інформаційному середовищі неодмінно впливають на канали комунікації в системі «бібліотека-користувач». У статті проаналізовано різні digital-платформи, за допомогою яких можна ефективніше взаємодіяти з користувачами, а також описано досвід впровадження таких форматів на прикладі роботи відділу обслуговування бібліотеки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського.

Посилання

Бібліотека Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. nmau.lib_bot. Telegram. URL: https://web.telegram.org/k/#@NmauLib_bot.

ПРОЄКТ бібліотекарів НМАУ. Instagram. URL: https://www.instagram.com/nmau.lib/.

Шапчиць О. Бібліотека закладу вищої освіти в інформаційному просторі. Бібліотека: місце традицій, простір інновацій: Матеріали круглого столу, присвячені 55-річчю наукової бібліотеки Київського національного університету культури і мистецтв, м. Київ, 30 листопада 2018 р. Київ, 2018. С. 88–89.

Instagram – Вікіпедія. Вікіпедія. 2012. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Instagram (дата звернення: 29.10.2022).

Telegram – Вікіпедія. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Telegram (дата звернення: 29.10.2022).

Additional Files

Опубліковано

28.06.2023

Номер

Розділ

Статті