КНИЖКОВЕ БЛОГЕРСТВО ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОМОЦІЇ ЧИТАННЯ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
промоція читання, книжкове блогерство, букблогерство, блогер, соціальні мережіАнотація
У статті наведено статистичні дані, що засвідчують кризовий стан книжкової галузі в Україні та обґрунтовано ефективність книжкового блогерства у процесі популяризації культури читання у суспільстві. Проаналізовано основні майданчики комунікації: Youtube, Instagram, TikTok, Telegram. Наведено приклади успішних книжкових блогів.
Посилання
Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання. УІК. 2020. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1KCC8ZkOAXTWInqRTRchHzpVzUhKtxSf5
Стратегія розвитку читання на 2021–2025 роки «Читання як життєва стратегія». 2021. URL: https://mkip.gov.ua/files/pdf/STRATEHIIa%20ROZVYTKU%20ChYTANNIa.pdf
Єжижанська Т. Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі. Integrated communications. 2017. № 1.4. С. 20–26.
Скібан О. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті масмедійної взаємодії. Поліграфія і видавнича справа. 2016. № 2. С. 199–207.
Теремко В. Видавничий маркетинг. Київ: Академвидав, 2009. 271 с.
Яблоновська Н. Доба Web 2.0. та художня література: нові формати існування та просування. Соціальні комунікації. 2017. № 1. С. 166–171.