ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ БІБЛІОТЕКИ ЯК ЕЛЕМЕНТ СПРОЩЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ «КОРИСТУВАЧ – БІБЛІОТЕКА»

Автор(и)

  • Оксана Юріївна Кузьменко студентка VІ курсу (групи ІБАСм-1-22-1.4д), спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

бібліотека, чат-бот, telegram-бот, комунікація, обслуговування, месенджер, Інтернет

Анотація

Бібліотеки як сучасні інформаційні центри намагаються знаходити та впроваджувати нові форми та напрямки роботи з користувачами. Чат-бот може стати одним з кращих помічників бібліотеки, адже він допоможе значно спростити цю комунікацію. У статті описано, чому саме Telegram-бот є зручною платформою, безкоштовний функціонал якої цілком задовольняє потреби як бібліотеки, так і користувачів, а також який досвід впровадження боту був у відділу обслуговування бібліотеки Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського.

Посилання

Бібліотеки – Хаби цифрової освіти – Українська бібліотечна асоціація. ВГО Українська бібліотечна асоціація. URL: https://ula.org.ua/resursy/biblioteky-khaby-tsyfrovoi-osvity (дата звернення: 15.10.2023).

Структура чат-бота, як створити структуру та блок-схему чат-бота? Розробка та створення чат бота telegram, viber, fb, instagram – компанія Gerabot. URL: https://gerabot.com/article/yak_stvoriti_strukturu_chatbota (дата звернення: 16.10.2023).

Телеграм-помічник бібліотеки НМАУ. Telegram. URL: https://t.me/libadmin_bot (дата звернення: 27.10.2023).

Downloads


Переглядів анотації: 25

Опубліковано

31.01.2024

Номер

Розділ

Статті