ЕТИКА КОМУНІКАЦІЙ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
Ключові слова:
етичні норми, комунікація, освітнє середовище, технології, дистанційне навчання, критичне мислення, академічна доброчесність, цифрова етика, конфіденційністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню етичних норм комунікації в освітньому середовищі, що виникають у контексті стрімкого розвитку технологій та дистанційного навчання. У сучасному світі, де цифрові технології і онлайн-платформи стали невід’ємною частиною освітнього процесу, необхідність у формулюванні етичних принципів взаємодії стає дедалі актуальнішою. У статті обґрунтовується важливість етичної регуляції комунікацій, яка сприяє розвитку критичного мислення у студентів і забезпечує високі стандарти академічної доброчесності. Пропонуються конкретні рекомендації щодо впровадження етичних норм у комунікацію в освітньому середовищі, акцентуючи на необхідності навчання всіх учасників процесу принципам етики та відповідальності.
Посилання
Закрижевська І., Овод Л. Роль освіти у формуванні цифрової етики та підтримці академічної доброчесності. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. № 334 (5). С. 232–237.
Кузнецова І., Рубанець О. Етичний складник комунікацій у мережевому освітньому середовищі. Вища освіта України. 2023. № 1. С. 80–86.
Пономарьова Н. Цифрова комунікація: виклики та можливості. Цифрова трансформація освіти та науки: матеріали ІІ Всеукраїнських науково-практичної конференції. Харків, 2024. С. 40.
Цапко А., Білецька С., Ковтун А. Цифрова етика та академічна доброчесність: виклики та можливості в епоху Інтернету. Наукові інновації та передові технології. 2023. № 13 (27). С. 882–893.