СТРАТЕГІЇ БІОГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ІЛЮСТРОВАНІЙ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ
Ключові слова:
біографістика, ілюстрована енциклопедія, міждисциплінарний проєкт, Борис ГрінченкоАнотація
У статті розглядається реалізація міждисциплінарного проєкту «Борис Грінченко: 99 фактів життя і творчості: ілюстрована енциклопедія» з метою виявлення особливостей зображення постаті Бориса Грінченка в біографічних виданнях для тинейджерів. У результаті аналізу виокремлено ключові аспекти, що сприяють формуванню позитивного іміджу діяча серед молоді, а також визначено, як ілюстрації та подача матеріалу впливають на сприйняття біографії.
Посилання
Березюк Т., Іщенко О., Железняк М., Очеретянко С., Пилипчук Р., Савченко О., Фещенко Н., Шушківський А. Матеріали до словника енциклопедичних термінів. Енциклопедичний вісник України. 2018. Число 10. С. 50–82.
Зелінська А. Типологічна класифікація біографічних видань. Вісник Книжкової палати. 2018. № 1. С. 25–29.
Марченко Н. Стратегії біографічного письма та дискурс біографіки для дітей і юнацтва в Україні (2014–2019 рр.). Українська біографістика. 2019. Вип. 18. С. 173–194.
Марченко Н. «Текст для дітей» як форма самоусвідомлення та трансформації суспільства. Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. 2011. Вип. 31. С. 509–519.
Мовчан К. Культура читання як чинник самоосвіти студентів. Бібліопсихологія, бібліопедагогіка, бібліографістика, бібліотерапія в освіті: теорія і практика: збірник тез доповідей ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Мукачево: МДУ, 2022. С. 41–42
Огар Е. Дитяча книга в українському соціумі (досвід перехідної доби): монографія. Львів: Світ, 2012. 319 с.