МОТИВ ГРИ В РОМАНІ А. БАРІККО «МОРЕ-ОКЕАН»: ЕКЗИСТЕНЦІЙНИЙ ВИМІР

Автор(и)

  • Валерія Валентинівна Стужна студентка ІІ курсу ІІ (магістерського) рівня вищої освіти (групи ЗЛм-1-23-1.4д.) спеціальності 035 Філологія Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

мотив гри, самопізнання, життя, смерть, метафора

Анотація

У статті здійснено спробу проаналізувати художню репрезентацію мотиву гри в романі Алессандро Барікко «Море-океан». Мотив гри досліджено як метафору життєвих випробувань і самопізнання, розкриваючи її значення через екзистенційний вимір боротьби між життям і смертю. Особливу увагу приділено ігровим структурам, які містять філософські ідеї і є засобом осмислення сенсу існування персонажів. З’ясовано, що гра в романі є важливим сюжетним елементом, рушієм інтриги, засобом розкриття глибоких внутрішніх конфліктів і пошуку свободи волі.

Посилання

Баріко А. Море-океан / пер. Григоренко Ю. Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2016. URL: https://chtyvo.org.ua/authors/Alessandro_Baricco/More-okean/

Бітківська Г. Сучасний літературний журнал: інтермедіальний дискурс. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. 468 с.

Ковалів Ю. Гра. Літературознавча енциклопедія: у 2 томах. Київ: ВЦ «Академія», 2007. Т. 1. С. 238–239.

Ольховик М. «Море-океан»: спроба необарокового аналізу. С. 279–286. URL: http://doxa.onu.edu.ua/Doxa10/279-286.pdf.

Котлярова Н. Ідіостиль Алессандро Барікко як визначальний чинник стилістики перекладу його творів. URL: file:///C:/Users/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%8F/-Downloads/Mikks_2014_47(1)__63.pdf.

Шестопал О. Театральність як перцептивна категорія у контексті сучасних міждисциплінарних досліджень. Літературознавчі студії. 2013. Вип. 37 (2). С. 436–442.

Кобеляцька Ю. Театр як особливий тип комунікації. Сучасні тенденції розвитку економіки і культури в Україні та світі. 2023. Вип. 1 (1). С. 38–42.

Downloads


Переглядів анотації: 5

Опубліковано

10.02.2025

Номер

Розділ

Статті