МОТИВ ГРИ В РОМАНІ А. БАРІККО «МОРЕ-ОКЕАН»: ЕКЗИСТЕНЦІЙНИЙ ВИМІР
Ключові слова:
мотив гри, самопізнання, життя, смерть, метафораАнотація
У статті здійснено спробу проаналізувати художню репрезентацію мотиву гри в романі Алессандро Барікко «Море-океан». Мотив гри досліджено як метафору життєвих випробувань і самопізнання, розкриваючи її значення через екзистенційний вимір боротьби між життям і смертю. Особливу увагу приділено ігровим структурам, які містять філософські ідеї і є засобом осмислення сенсу існування персонажів. З’ясовано, що гра в романі є важливим сюжетним елементом, рушієм інтриги, засобом розкриття глибоких внутрішніх конфліктів і пошуку свободи волі.
Посилання
Баріко А. Море-океан / пер. Григоренко Ю. Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2016. URL: https://chtyvo.org.ua/authors/Alessandro_Baricco/More-okean/
Бітківська Г. Сучасний літературний журнал: інтермедіальний дискурс. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. 468 с.
Ковалів Ю. Гра. Літературознавча енциклопедія: у 2 томах. Київ: ВЦ «Академія», 2007. Т. 1. С. 238–239.
Ольховик М. «Море-океан»: спроба необарокового аналізу. С. 279–286. URL: http://doxa.onu.edu.ua/Doxa10/279-286.pdf.
Котлярова Н. Ідіостиль Алессандро Барікко як визначальний чинник стилістики перекладу його творів. URL: file:///C:/Users/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%8F/-Downloads/Mikks_2014_47(1)__63.pdf.
Шестопал О. Театральність як перцептивна категорія у контексті сучасних міждисциплінарних досліджень. Літературознавчі студії. 2013. Вип. 37 (2). С. 436–442.
Кобеляцька Ю. Театр як особливий тип комунікації. Сучасні тенденції розвитку економіки і культури в Україні та світі. 2023. Вип. 1 (1). С. 38–42.